Aktualności
Start otwartej bety Battlefield 3 na PC, XBOX 360 i PS3 to odpowiedni moment na kolejny konkurs od Battlefield.pl. Tym razem zachęcamy was do zgłaszania błędów związanych z grą czy podsuwania ciekawych pomysłów dla deweloperów. Wybrane zgłoszenia nagrodzimy koszulkami i kubkami z motywem Battlefield 3, a całą listę zebranych od was informacji wyślemy do EA / DICE. Być może wasze sugestie będą na tyle cenne, że zostaną wcielone w finalny wydaniu Battlefielda 3. Więcej o konkursie wewnątrz newsa!
Zasady udziału w konkursie są banalnie proste. Wystarczy, że posiadasz konto na naszym forum i bierzesz udział w otwartych beta testach Battlefield 3. W dziale poświęconym becie czekamy na listę błędów w grze znalezionych przez Ciebie oraz pomysły, które Twoim zdaniem powinny zostać zrealizowne w pełnej wersji gry. Najciekawsze (i najbardziej możliwe - przyp. red.) z nich, redakcja portalu Battlefield.pl nagrodzi koszulkami i/lub kubkami z motywem Battlefield 3.
Czy będzie to zdjęcie, film czy może tylko opis usterki/pomysłu, nie ma to dla nas znaczenia. Pamiętaj jednak aby starać się nie powtarzać tego, co opublikowali Twoi poprzednicy oraz publikować tylko najbardziej wartościowe informacje. Nie będzie się tu liczyć ilość zgłaszanych przez was informacji a ich jakość. Na wasze posty czekamy do 11 października. Maksymalnie w ciągu tygodnia od wyznaczonej daty, redakcja portalu Battlefield.pl opublikuję listę graczy, którzy zgarniają nagrody w postaci Battlefieldowych gadżetów (a tych zdjęcia postaramy się opublikować najszybciej jak to możliwe). Ilu będzie nagrodzonych? Od kilku do kilkunastu. Wszystko zależy od waszej aktywności i merytoryczności wypowiedzi .
Na koniec równie ważna informacja. Wasze wszystkie zgłoszenia zamierzamy przekazać w odpowiednie ręce, czyli EA / DICE. Kto wie, może dzięki wam Battlefield 3 stanie się lepszy w dniu premiery? Na to pytanie odpowiedź poznamy już wkrótce, a tymczasem życzymy wam gry bez jak najmniejszej ilości uciążliwych błędów. Do zobaczenia na polu bitwy!
Linki do tematów gdzie należy udzielać odpowiedzi:
Uwaga! Portal Battlefield.pl zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia i/lub anulowania konkretnych zgłoszeń konkursowych bądź całego konkursu, bez podania przyczyny.
Komentarze
Wiem jakie korzysci bedziecie z tego mieli =)
Błędy składajcie na forum BF3 ! nie tutaj.
Płyta Gigabyte 965P-S3
2GB RAM DDR2 800MHz
GF 9500GT 512MB GDDR3 128bit
Na Operation Metro nie mam chyba nawet 15 FPSów, nawet dźwięk się zacina i jest z opóźnieniem.
Ja posiadam AMD Athlon II X2 2,9GHz 4GB ramu i 9800GTX+ i mam nadzieje że pogram na rozdziałce 1280x1024 z detalami low/medium bez zbędnych AA itp.
K.Graficzna Gigabyte Radeon 5770 1GB
Ram:4GB 1333 Mhz
Gra na Hight i Ultra w Budynkach i Metro chodzi bardzo Płynnie (50 fps) zas na zewnatrz juz gorzej do 30 fps
Warto sprawdzić czy zainstalowanie karty dzwiękowej zamiast onbordowej nie poprawi sprawy. W bf42 tak było dodanie karty np. soundblastera dawało + 15-20 fps
Radeon 5770
4GB Ramu OCZ
ASUS asus formula III
Medium/Hight 1440x900
Średnia 50 FPS
i3 550 oc
hd 5770
8GB 1800mhz
p7h57 v evo
PENTIUM I7 950
ASUS RADEON HD 6950 2 GB
OCZ 6GB DDR3 2000 MHZ
śmiga jak ta lala :D
w metrze mam około 80 fps na ultra 1920x1080
na otwartej przestrzeni okiło 50
2GB RAM DDR2
Radeon 6850 1GB
Nie sprawdzałem ilości klatek ale na całej mapie Metra przy wysokich detalach jest płynnie.
Zawiodłem się na tym,przez strone gre właczać i i ten program jeszcze
ja sie pytam na cholere ten program? i jeszcze strone zrobili japier. o 200 MB Ramu wiecej żre
Zawiodłem się
4GB Ram DDr2
GTX460 1GB @ 900/4020 Mhz
1920/1080 , High (shader medium reszta high, AA full)
Metro - 40-50 na zewnątrz , 60 w środku
Caspian - 20-30 w stresie
- zapadanie się pod podłoże przez co nie można podłożyć ładunku na alpha w parku ;p
Wejdź na jakiś serwer klikasz ESC->Options->Graphic. A gra odpala się na DX takim jaki obsługuje karta min. DX10
57
W dniu 30 września 2011 w Aktualności
DICE wypuścił pierwszą aktualizację gry Battlefield 3 w wersji beta , ustalając liczbę problemów. Dzięki opinie użytkowników, programiści takich kwestii, jak awarie, poprawki stabilności i więcej. Pełną listę poprawek i usprawnień można znaleźć poniżej, głęboki ukłon w Blog Battlefield .
Naprawiono błąd klienta, gdy okazjonalnie ożywienia.
Poprawiono killcam pokazując glitched powierzchni pod map, jeśli zabójca nie żyje.
Problem z tarła na martwych kolegów stały skład.
Naprawiono błąd, gdzie strzelanie do poruszającego się wroga może spowodować więcej niż zamierzone ilości obrażeń.
Celownik do strzelby zostały zastąpione nowym, cieńsze, art.
Subtelny efekt niskiej ekranie zdrowia został dodany.
Poprawiono dziesiątki Medale i gwiazdkowych.
Poprawiono postęp Rank.
Pushing podatne na konsoli nie będzie odtwarzana animacja dwa razy.
Naprawiono utratę Squad Leader po EOR na kilka razy.
Framerate poprawki stabilności.
3D ikony plamienia został ulepszony w celu lepszego dopasowania docelowej widoczności. Ikony pokazują często mniej w większości ukryte cele.
Naprawiono problem z celownika zniknie po rundzie przejścia.
Naprawiono problem z celownika zniknie po próbuje wdrożyć podczas minutnik nadal aktywne.
Lista Squad pokazuje teraz specjalizacji wybranej działalności VOIP i zmarłych członków drużyny.
Nie działa przy opcji w menu drużyny stałe: "prywatne" flagi i "Zespoły Switch".
Przetłumaczyłem Dla was
- przede wszystkim mała ilość FPS na konfiguracji wymienionej powyżej
- czasami "odradzam się w nocy" - przyciemniony obraz, jakby walczyło się w nocy (chyba że tak ma być?)
- "pływające zwłoki" - jak zginę i czekam na odrodzenie to ciało mojego żołnierza jakby płynęło
- problem, który zgłaszali także inni gracze: zapadanie się pod ziemię
- czy idzie w opcjach sterowania przypisać atak nożem do środkowego przycisku myszy? Ja nie mogę. A takie mam przyzwyczajenie z Bad Company 2.
- jeden i tylko jeden raz trafiłem na sytuację, że gracz idący przede mną zaczął się czołgać. Z punktu widzenia mojego żołnierza zaczął on po prostu płynąć kraulem po ziemi. Wyglądało to dosyć komicznie, ale chyba nie tak ma być.
Procek nie wyrabia mimo 30 fpsow jest
Otóż nie jest to w sumie bug o czy chcę napisać, ale jak dla mnie istotny fakt. Chodzi mi o te nieszczęsne paski życia, biegnę, naparzam, koleś ginie, ja biegnę dalej, patrzę na pasek i mam kilka % hp, no "urwał nać" coś tu nie działa, powinien robić się bloody-screen przy tak małej ilości hp, przecież nie będę co chwila zaglądał na ten nieszczęsny licznik, aby zobaczyć, czy czasem nie potrzeba mi hp. A jak gram klasą inna, niż assault, to tym bardziej nie będę sobie zawracał dupy szukaniem apteczki.
Poza tym optymalizacja tej bety jest jakaś dziwna, na moim kompie:
Phenom II x4 940
OCZ Reaper 4GB
GTX260 GS
Win 7 x64
Na ultra działa mi w ~30fps (nie mówię o gapieniu się w niebo, tylko o normalnej grze, zresztą na Caspian Border momentami na low miałem nawet ponad 60fpsów - wniosek: strasznie zawyżyli podane wymagania), a jak zmieniłem ustawienia na low, to mam 45, to chyba trochę za mały skok, jak na tak drastyczną zmianę ustawień.